Re: Jakiƛ Richard Murzyn przysyƂa przez omyƂkę do mnie jakieƛ wyznania miƂosne, swoje zdjęcie i kwiaty.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 00:59:10 MET DST

Dnia Mon, 25 Jul 2011 18:46:20 +0200, Animka napisaƂ(a):

> JuĆŒ siedzi w filtrze.
> Tak mnie wƂaƛnie zastanawiaƂo to, ĆŒe ten murzyn (pewnie zdjęcie
> skopiowane z facebooka) pisze te wyznania miƂosne do chƂopa. Pewnie
(ciach
)
> Wtedy juĆŒ zastopowaƂam i zaczęƂam szukać tej loterii na google i
> znalazlam toto chyba w kaĆŒdym paƄstwie. Czyli to byƂo wielkie oszustwo
> na skalę ƛwiatową.

Niniejszym moĆŒna uznać, ĆŒe nigeryjski spam wymrze. Skoro nawet Animka się
zorientowaƂa

--
[ PrzemysƂaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ DopĂłki nie skorzystaƂem z Internetu, nie wiedziaƂem, ĆŒe na ƛwiecie jest  ]