Re: Intel 915G - rozdzielczość 1920x1080

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 25 Jul 2011 - 21:58:19 MET DST

"Piotr Palusiński" napisał:

> Dodam, że na monitorze (19') - matryca 4:3.

Na tym monitorze to zrozumiałe, natomiast jeśli nie sprawołoby Ci to
kłopotu, to miałbym następującą prośbę: czy mógłbyś pod XP na zakładce
Monitor we właściwościach ekranu odptaszyć opcję "Ukryj tryby, których ten
monitor nie może wyświetlić" -> Zastosuj i na zakładce Karta sprawdzić w
"Lista wszystkich trybów" czy owa tęsknie wypatrywana rozdzielczość się nie
pojawiła? Z góry dziękuję.

JoteR