[ot] Re: Win 2000 i partycjonowanie dysku z advanced format (4kb)

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Mon 25 Jul 2011 - 07:33:35 MET DST

W dniu 22-07-2011 16:27, Vituniu rzecze:

> Nie zebym sie czepial, bo zaraz posypia sie (sluszne z reszta ;))
> uwagi o przestarzalosci 2K, ale cos mi sie widzi, ze moja
> Amiga miala sensowniejsze narzedzia do partycjonowania
> dysku niz cale Redmont razem wziete... ;P

Fakt- ale AFAIR Amiga kupiona bez HDD nie miała tychże narzędzi,
przynajmniej jeśli chodzi o A1200. Mogłeś kupić "HDD upgrade kit"
- kabelek plus dyskietka :-) Ale faktycznie HDD w owych czasach
z Amigą partycjonowało się miło i funkcjonalnie...

--
Dominik (& kąpany)