FireFox - dziwne działanie

Autor: Iza <qwerty_at_asdfgh.pl>
Data: Sat 23 Jul 2011 - 10:42:46 MET DST

Od jakiegoś czasu mam taki objaw w FireFoxie,
że gdy wpiszę jakiś ciąg słów w linii szukania,
wykonam szukanie, a potem chcę jeszcze jakieś słowo
dopisać, to ono znika z linii szukania, a szukanie
odbywa się tak jak przed dopisaniem.
Myślałam, że coś się stało z moją instalacją FF,
a ponadto miałam starą wersję, więc zainstalowałam
wersję 5.0.1, ale nadal jest tak samo.
Jest to niewygodne, bo muszę zamykać FF i wpisać
wszystkie słowa od nowa.

Przykład:
Najpierw w linii szukania wpisuję:
samochód Fiat
i naciskam lupkę (czyli szukaj)
Pokazuje się lista znalezionych stron.
Dopisuję do listy szukania słowo diesel, czyli:
samochód Fiat diesel
po naciśnięciu lupki (czyli szukaj) linia szukania ma postać
samochód Fiat
i wyniki szukania się nie zmieniają.

Pozdrawiam
Iza