Re: Zmniejszenie pliku avi

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 18:39:06 MET DST

Użytkownik "Iza" <qwerty@asdfgh.pl> napisał w wiadomości
news:4e283773$0$3492$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
>>> 1) obciąć koniec ostatniego pliku bo nagrało się za dużo
>>> 2) połączyć wszystkie części

> Movie Maker tworzy plik WMV, którego jakość jest kiepska.

Chyba trochę przesadzasz - możesz sobie ustawić różne jakości. Ta tzw. DVD
(3 Mb/s) nie jest tragiczna. Chyba że masz jakieś wyjątkowy ten plik AVI.
Dla zwykłych telewizyjnych rozdziałek spokojnie sobie dobiezrzesz pasująca
ci jakość. I wcale nie musisz sie sztucznie trzymać tych 4,7 GB.

Wadą WMM jest to, że dodaje przeplot wyjściowego AVI i nie można bez straty
jakości pokleić w tym programie kilku AVI w nieskompresowany jeden.

pzdrw
gl12d4