Re: Zmniejszenie pliku avi

Autor: Iza <qwerty_at_asdfgh.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 17:01:52 MET DST

> Jak ju¿ dodasz pliki do programu to w prawym rogu masz taki prze³±cznik Join files co oznacza po³±cz pliki

Dziêki. Znalaz³am. Nadal jednak nie mogê ustawiæ wielko¶ci pliku wynikowego.
Teraz pokazuje siê 476 MB, to jest tyle ile wynosi³aby suma czê¶ci przerobionych
ka¿da oddzielnie, o których pisa³am wcze¶niej.
Na wielko¶æ pliku wynikowego nie ma wp³ywu. Jaki preset wybiorê, DVD Quatity
czy inny, zawsze jest 476 MB.
Co mam zrobiæ ¿eby powsta³ plik wielko¶ci 4,7 GB (DVD). Wtedy zak³adam,
¿e bêdzie mia³ najlepsz± w tych warunkach jako¶æ.

Pozdrawiam
Iza