flash, youtube i zwisy pod xp

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 16:02:51 MET DST

Zauważyłem ostatnio, że gdy odtwarzam cokolwiek z youtube ale w zakładce
schowanej pod spód to komputer sporadycznie dostaje zwisu mimo iż muzyka
leci nadal. Aby problem wystąpił mniej więcej z częstotliwością 1 na 2
tygodnie wystarczy otworzyć drugą zakładkę przeglądarki z puszczonym w tle
pod spodem filmikiem lub muzyką z youtube. Bez znaczenia jest czy chrome czy
firefox. Na starym flashu nigdy to się nie zdarzało jeszcze a mniej więcej
od miesiąca zaliczyłem kilka zwisów. Czasami uda się wyłączyć przeglądarkę
ale muzyka nadal leci z rozpędu po czym następuje twardy zwis, 1 beep z
głośniczka i kursor stoi a muzyka dalej leci dopóki film się skończy. Czy
zauważyliście ostatnio takie problemy. Sterowniki najnowsze nvidia 275.33.
Na razie wyłączyłem wspomaganie sprzętowe być może problem nie wystąpi widać
nieznaczną utratę płynności odtwarzanego filmiku. Dodam jeszcze, że gry 3d i
inne rzeczy solidnie obciążające zasoby i grafikę nie powodują zwisów więc
problem nie wygląda raczej na sprzętowy.