Re: Jak zmienić nazwę administratora bez reinstalacji systemu?

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 12:12:50 MET DST

Użytkownik JU napisał:

> Napisałem wyraźnie "konta administratora" a nie "użytkownika",
> z "użytkownikiem" bym sobie poradził.

Konto z uprawnieniami administracyjnymi także jest kontem użytkownika.
Uprawnienia nie mają tu nic do rzeczy. Poza tym to nie jest wbudowane
konto Administrator bo ono jest domyślnie nieaktywne. Jeśli chodzi Ci o
zmianę nazwy wyświetlanej w Menu Start i na ekranie powitalnym to jest
prawidłowa instrukcja.

> Chodzi o pierwsze konto zakładane przy instalacji systemu.

No i? Co to ma do rzeczy? Kliknąłeś w ogóle w opcję „Zmień swoją nazwę
konta”?

> W C:\Users mam dwa konta: "PC" i "Public"
> (oraz ukryte "Default", "All Users" i "Default Yser")
> Chcę zmienić "PC" na "BB".

Aby zobaczyć pełną listę użytkowników wpisz w Wiersz Poleceń net user.
Powyższe poza PC nie są kontami użytkownika sensu stricto. Nawet nie
wszystkie są folderami.

--
Piotr Borkowski