Re: Jak zmienić nazwę administratora bez reinstalacji systemu?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Jul 2011 - 19:02:12 MET DST

JU <prokon@SKASUJTO.cad.pl> napisał(a):
> Windows 7 Home Edition + SP1 + wszystkie "łaty".
> Na stacjonarnym jest 32bit, na laptopie 64bit.
> Na stacjonarnym administrator nazywa się "BB",
> na laptopie administrator nazywa się "PC" (sprzedawca laptopa
> instalował system i nadał taka nazwę).
> Co i jak należy zrobić, aby na laptopie zmienić nazwę administratora na
> "BB" bez utraty praw i bez przeinstalowania systemu?
> (Przeinstalowanie też nic nie zmieni bo brak jest płyty instalacyjnej, sam
> musiałem robić obraz dysku systemowego na płytkach, a więc administrator
> zostanie ten sam "PC").

A dlaczego miałoby się to według Ciebie wiązać z utratą praw albo
reinstalacją? Prawoklik na mój komputer -> Zarządzaj -> Użytkownicy i grupy
lokalne, klikasz użytkownika, i Zmień nazwę z menu podręcznego.
No i to nie jest tak, że administrator się jakoś nazywa. Jest konto
Administrator, będące głównym kontem administracyjnym. Co prawda jest ono
zwykle ukryte ale jest. Ty natomiast pytasz o jedno z kont, które ma
uprawnienia administracyjne. Możesz sobie w każdej chwili takich kont zrobić
więcej i dać im nazwy jak chcesz.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/