Re: XP i Radeon 9800

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 21:01:01 MET DST

In news:ivsc27$ma9$1@inews.gazeta.pl,
*Doxent* <doxent@gazeta.pl> typed:

> i tak zrobiłem niestety nic to nie dało. Format i reinstalka okazała się
> szybszym rozwiązaniem niestety. Teraz wszystko działa jak należy. Jedyna

A tam format, jak Ci siÄ™ w samochodzie zepsuje np. alternator, to kasujesz
auto i kupujesz nowe, czy naprawiasz uszkodzoną część? ;-)

> rada nie wolno odinstalowywać sterowników ATI bo potem się robi taka
> kaszana. Z resztą to już nie pierwszy komp z podobnym problemem. Z
> nvidiami nigdy nie było takich problemów.

Wiele razy to robiłem i nigdy nie miałem z tym problemu.
Coś namieszałeś w systemie i teraz nie potrawisz tego odkrecić ;->

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx