XP i Radeon 9800

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Jul 2011 - 18:15:40 MET DST

Trafił mi się komputer w którym ktoś pogrzebał i przez pomyłkę odinstalował
sterownik od karty graficznej ATI Radeon 9800 i teraz nawet niemożliwe jest
zainstalowanie pustego sterownika jako nieznane urządzenie (żółty
wykrzyknik) gdyż przy wykrywaniu nie uspokaja się ale wyrzuca monit o
wykryciu nowego urządzenia na okrągło. Właściwego sterownika też nie da się
zainstalować bo wyrzuca komunikat o braku odpowiedniego sprzętu.
Gdy kliknę zainstaluj automatycznie to po chwili znowu wyrzuca i może tak
robić do końca świata.
Podejrzewam, że problem leży gdzieś w rejestrze i tym, że któryś z kluczy
nie ma uprawnień do modyfikacji przez system przez co windows na okrągło
próbuje ten klucz modyfikować ale nie jest w stanie go zapisać.
Dodam, że swego czasu próbowałem walczyć z podobnym sprzętem i też radeonem
gdzie w ogóle nie było żadnego sterownika w menadżerze urządzeń i nic go nie
wykrywało, jedynym wyjściem był format po czym wszystko chodziło prawidłowo.