Re: Potrzebna instrukcja instalacji WinXP na SATA (było: Ustawienia w BIOSie ...)

Autor: M.E. <komp_at_komp.pl>
Data: Wed 13 Jul 2011 - 22:02:26 MET DST

> Tyle razy widziałem instalator Windows XP na oczy, że tak - wiem lepiej. ;D

Nie wiem gdzie i co widziałeś, ale zarówno przy instalacji
XP Pro SP2 jak i XP Home SP3 na dysku SATA opcja
z naciśnięciem F6 się nie pojawiła.
Być może zależy to nie (tylko) od instalatora, ale od BIOSu
lub napędów.
Wiem skądinąd, że im kto ma mniejsze doświadczenie
tym bardziej wydaje mu się, że coś zawsze na pewno
występuje lub zawsze na pewno nie występuje.
Dla mnie EOT.

M.E.