Re: total commander i cyrylica

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 12 Jul 2011 - 00:46:34 MET DST

Przemysław Ryk in news:1drb00z1b3v94.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Ja się - jak na razie - przestałem szarpać i lecę FileZillą w takich
> sytuacjach.

domyslam sie, ze mozna cwiczyc inne klienty ftp,ale nie chce mnożyc bytow,
wiec troche w TC na czuja buszuje po tych rosyjskich serwerach [a dokladnie
po jednym]. swoja droga, to raczej powinna byc metoda na cyrylice w TC... Do
licha, nawet nie chce mi sie na ich forum o to pytac, kolejny mądry temat do
sledzenia... :)