Re: Jak _WŁĄCZYĆ_ sprawdzanie dysku przy rozruchu systemu, CHKDSK

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 12:19:03 MET DST

1634Racine in news:ivei5a$1bk$1@inews.gazeta.pl
[...............]

teraz tylko rzucilem okiem w google (nie mam czasu na czytanie) - częsc
Twojego wpisu nie jest tak zupelnie bez sensu:

http://tinyurl.com/5ssjalq - i jest w tym jakas sprawa; ale dlaczego u
Ciebie sa dwa wpisy obok siebie? - nie wiem. Moze cos sie pokićkało;
poczytaj to, sa tam pytania na forach.

Ale zdaje sie, że nic nie ryzykujesz wklepujac podany przeze mnie prostszy
wzorzec, w poprzednim moim poscie. Mam taki wpis w xp i jest ok.