Niusy - tworzy nowy wątek zamiast odpowiedz RE

Autor: difek <difitWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 09:38:30 MET DST

Witam

Od jakiegoś czasu zrobiło mi się tak, żę jak daje na niusach odpowiedź to tworzy
mi nowy wątek z tytułem RE: ... , zamiast dawać odpowiedź do wątku. Mam Windowsa
XP, 32bit, przeglądarka Mozilla 4.0, ale na IE też tak się dzieje.
Jakiś czas temu zmniejszyłem MTU, bo mi się nie chciało logować na niektóre
strony ( do1470), ale ten problem pojawił się już wcześniej.
Internet mam z Playa, przez komórkę.
Z tego co widzę to nie tylko ja mam ten problem.

Pozdrawaim