Re: Potrzebna instrukcja instalacji WinXP na SATA (by³o: Ustawienia w BIOSie ...)

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 23:13:24 MET DST

W dniu 2011-07-07 21:50, JoteR pisze:
> "Adam" napisa³:

> Podasz jaki¶ konkretny model p³yty?

Nie pamiêtam :(
Tu bardziej chodzi o BIOS, który pendrajw traktuje jako dyskietkê,
pokazuj±c go jako napêd A:
Nie by³y to chyba AMI, raczej jaki¶ Phoenix. Biosy sprzed kilku lat.

Ponadto czasami u klienta szkoda czasu na dok³adne przebadanie p³yty i
robienie statystyk ;)

> Ile mia³e¶ pendrajwów w 2001 roku, kiedy ten system siê pojawi³?

E tam, nie musia³ natywnie wspieraæ gwizdków, których wtedy istotnie
by³o chyba niewiele (mam jeszcze swój pierwszy 16MB). Wtedy to jeszcze
chyba dobrze siê mia³y napêdy ZIP.

Ale nie rozumiem, co sta³o na przeszkodzie, a¿eby w instalatorze
Windowsa umo¿liwiæ wpisanie/wybór ¶cie¿ki dostêpu do drivera?
Wtedy nie ma problemu: FDD/ZIP/CD/PenDrive, czy inne kryszta³ki, jak w
ksi±¿kach Jerzego ¯u³awskiego ;)

--
Pozdrawiam.
Adam.