Re: Jak _WŁĄCZYĆ_ sprawdzanie dysku przy rozruchu systemu, CHKDSK

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 11:13:27 MET DST

W dniu 2011-07-07 09:48, jędrek pisze:
> A ja spotykam odwrotny problem, wyłączyło się sprawdzanie. Nawet jak
> wymuszę w winxp żeby sobie sprawdził przy uruchomieniu dysk (bo z
> poziomu windowsa chkdsk nie umie naprawić występujących błędów) - to
> mimo tego nie uruchamia się to sprawdzenie przy rozruchu windowsa.
znaczy chkdsk c: /f (dla każdej partycji plus potwierdzenie, żeby
wykonać po ponownym rozruchu) nie powoduje uruchomienia sprawdzania po
rozruchu?
Może uruchom go sobie ręcznie z trybu odzyskiwania (z płyty?) lub z
innego systemu (bartPE, dysk podpięty to innego komputera)
Zapis o konieczności uruchomienia chkdsk nie znajduje się w rejestrze,
tylko na dysku.