Re: Nowa instalacja a hasło administratora

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sat 02 Jul 2011 - 11:35:15 MET DST

W dniu 2011-07-02 11:25, Borneq pisze:

> Nie mam, chyba dlatego że mam wersję Home a to jest w Professional.

Znalazłem
http://www.softwaretipsandtricks.com/windowsxp/articles/462/1/Administrator-Account-Password-in-XP-Home
"In XP Home Edition the admin account is only accessible from SafeMode.
This accounts password is by default BLANK....yeah thats correct there
is no password. Gee...PATHETIC. "
Chociaż u mnie nie działa puste hasło