Czemu poczta windows live nie korzysta z mapowania klawiatury?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Sat 02 Jul 2011 - 10:10:54 MET DST

Zmieniłem sobie mapę klawiatury przez dodanie kombinacji "prawy alt + spacja
= spacja". Wszystko pięknie działało do czasu, aż zainstalowała się poczta
windows live.

Ten program ma w dupie moje mapowania i nie widzi kombinacji prawy alt +
spacja. Jak go zmusić do prawidłowej pracy?

Dziś w akcie desperacji chciałem zamienić ten gówniany program pocztowy na
Mozillę, ale nie udał się kompletnie import poczty. Mam archiwum z wielu lat
i nie mogę się go ot tak pozbyć. Wygląda na to, że sam się skazałem na to
gówno od Microsoftu.