Jak udostępnić dysk grupie domowej w lokalnej sieci?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Sat 02 Jul 2011 - 10:00:28 MET DST

Witam,

Niby prosta sprawa: 2 komputery połączone w sieci domowej. Komputer 2 ma
podłączone kilka dysków sieciowych udostępnionych z komputera 1.
Gdy jednak na komputerze 1 chcę udostępnić jakikolwiek katalog z fizycznego
dysku nr 2 to się nie udaje. Za każdym razem mam "odmowa dostępu" na
komputerze nr 2.

Jak to naprawić?

Komputer 1: Windows 7, komputer 2: Windows XP.