Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 01 Jul 2011 - 18:22:06 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie RD
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witajcie,

> Poszukuję sposobu/softu, który, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie
> Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
> dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.
> Czy istnieje gotowe narzędzie?

> Poszukuję czegoś takiego osobie, która zapomina o kilku czynnościach,
> które powinna wykonać przed zamknięciem systemu. Próbowałem już z
> alarmami, różnego rodzaju powiadamiaczami i inne, ale nic nie skutkuje -
> są, że tak powiem, mało widoczne:-)

> [...]

Ja mam osobiście taką potrzebę, żeby przed wyłączeniem komputera
zablokować pewne ustawienia i często o tym zapominałem.
Ale w końcu wykorzystałem dobrodziejstwo nakładki pod tytułem
"Classic Start Menu": http://classicshell.sourceforge.net/
i zmodyfikowałem sobie odpowiednio menu startowe:
http://ibozaur.w.zax.pl/temp/Classic_Shell.jpg
Możesz pójść tą drogą i zmienić funkcjonalność przycisku 'Zamknij'
na jakiś ficzer-przypominajkę specjalnie dla tej osoby.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/