Re: "please wait while windows configures scan"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 21:53:39 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Message-ID: <4e0cd488$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>

In news:iuhlrk$jd6$1@news.onet.pl,
*Borneq* <borneq@antyspam.hidden.pl> typed:
> W dniu 2011-06-29 22:32, Piotr Palusiński pisze:
>> Odinstaluj HP i wyrzuć wszystko z msconfig/uruchamianie co dotyczy HP.
>> Teraz dokonaj poprawnej instalacji HP F2100
>
> Odinstalowałem. Uruchomiłem msconfig z dllcache. Jak wyrzucić stamtąd?
> Odznaczyłem checkoksa, ale to nic nie pomogło, bo po restarcie i
> ponownym zainstalowaniu HP problem siÄ™ powtarza.

Zadzwoń/napisz do pomocy HP.

-- 
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Received on Thu Jun 30 21:55:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 30 Jun 2011 - 22:42:01 MET DST