Re: windows 2k3

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 14:29:01 MET DST

Użytkownik "kajus44" <kajus44@interia.pl> napisał w wiadomości
news:iucmtm$ups$1@usenet.news.interia.pl...

> Moze jakos: "uruchom jako system", tylko nie wiem jak to sie robi.

Mozliwe jeszcze, ze jest to element programowy blokujacy zamkniecie przy
probie niepotwierdzonej proby. Czyli w samej aplikacji jest to zaszyte,
chociaz bylo by to dziwne, bo teoretycznie jesli masz prawa admina, to
mozesz ubic kazdy proces. Natomiast tak jak wspomnialem, iles tam procesow
nie mozna zamknac mimo, ze jestes adminem wiec dokladnie nie wiem jak to
jest realizowane ......