Problem z logowanie do serwisu na Windows XP

Autor: difek <difitWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 21 Jun 2011 - 23:16:55 MET DST

Witam

Mam Windowsa XP, już od roku. Codziennie się logowałem do serwisu
bukmacherskiego a dzisaj już nie mogę. Próbowałem na Mozilla, IE, Opera i
Chrome. Strona się wyświetla prawidłowo, ale jak już chcę się zalogować to
strona się loguje i po jakimś czasie wyświetla się, że błąd strony. A jak się
przełączyłem na Viste, którą mam na tym samym komputerze to loguję się bez problemu.

Czy jakieś cache trzeba wyrzucić czy co innego?
Wiem, że innie też się mogą bez problemu logować.

Pozdrawiam