Re: Edycja plikow rejestru offline

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2011 - 18:59:01 MET DST

In news:itnbij$bqs$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Witam
>
> Czy moze ktos polecic jakis edytor do plikow rejestru bedacych kopia
> plikow z systemu? Innymi slowy mam plik rejestru SOFTWARE i chce z niego
> skopiowac jedna galaz, jak to zrobic?

Masz go w systemie, regedit.exe.
Ladujesz galaz software do HKLM lub HKU i nazywasz np. xxx. Teraz po
zaladowaniu wyeksportuj to co potrzebujesz do pliku.reg. Galaz zwolnij, a
plik.reg wyedytuj i usun z niego nazwe xxx - to wszystko.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx