Re: program do backupu...

Autor: RL <toniemy_at_-won-spamerzy-autograf.pl>
Data: Sat 18 Jun 2011 - 13:26:22 MET DST

W dniu 15.06.2011 18:34, DooMiniK pisze:

> Nie odpowiedź na Twoje pytanie - ale CObian Backup używam od wielu wielu
> lat, praktycznie od początku istnienia tej aplikacji. Nigdy nie miałem
> zwiechy ;-)
> Próbowałeś najnowszej wersji, albo jakieś o numerek niższej?

A nie miałeś głupich zachować pod Windows 7? Mnie się zdarzyło parę razy
- kopia pulpitu, dokumentów, poczty i paru drobiazgów.
Kopia potrafi lecieć z 3-4 h (danych jest ~5 GB), ciągle zaczyna od
nowa, sprawdza, itp.
Na początku chciałem kopiować cały katalog domowy, myślałem, że to tego
wina ale nie.
Próbowałem z Volume Shadow Copy i bez tego, sprawdzałem na wersji
Cobianie 9 jak i 10.

Radek