Re: sterowniki? karta grafiki? coś padło :(

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 15 Jun 2011 - 22:13:34 MET DST

Użytkownik "kajus44" <kajus44@interia.pl> napisał w wiadomości
news:7c0app4hwneg$.nft5wyc5ad8j$.dlg@40tude.net...
> Napiszcie mi chociaż proszę czy komputer w trybie awaryjnym jest narażony
> na wirusy i inny syf z internetu? Ikonka Kasperwskiego jes szara, co
> wskazuje na wyłączoną ochrone, a opcja "wznów ochronę" jest nieaktywna.

Jeśli nie jest w trybie "z siecią", to czemu miałby być? Chyba, ze sieć musi
być czynna... ale jak jest zaktualizowane (Windows Update), to bym się tak
nie bał. Na jednym kompku miałem przez ponad pół roku jedynie zaporę
systemową, bez antywira i antyszpiega (za mała wydajność, aby to udźwignąć),
jednakże dane były co jakiś czas kontrolowane. Komputer był niemal cały czas
na publicznym IP, nie wlazło nic. Statystycznie ujmując - ja bym się nie
bał.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com