Re: Outlook Express -brak polskich znaków (tylko od jednego nadawcy)

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 19:05:19 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:isqqgs$2vhj$1@opal.icpnet.pl...

> Chciałem podreślić, że zmienia kliknięcie przycisku ustawiającego wybraną
> stronę kodową jako domyślną, natomiast samo klikanie po liście jeszcze
> niczego nie zmienia.

Jak przestawic to ja wiem, bo tak robie, tylko czemu mimo NIE zaznaczonej
opcji "uzyj domyslnego kodowania do wszystkich" ale gdy mam wybrane tak jak
zaleca sie kodowanie "Europa Srodkowa (ISO)", tylko maile od getinonline zle
sie wyswietlaja i zmuszony jestem przestawic jako domyslne Unicode.

Tak sie zastanawiam moze problemem jest brak srednika na koncu lini
 charset="utf-8"

bo widze, ze wiadomosci wysylane z OE w tym kodowaniu maja:
 charset="utf-8";