Uprawnienia użytkowników a dostęp do katalogu

Autor: Bartosz <lot_nie_chce_spamu_at_algrim.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 10:04:05 MET DST

Nie rozumiem zasady działania uprawnienień w 2003 Serwer.
Gdzie jest zapisane jakie uprawnienia

Użytkownik: Administrator
Członek grupy: Administratorzy (tylko jednej grupy)

Grupa Administratorzy: ma w opisie Administratorzy mają pełny i nieograniczony dostęp do komputera/domeny
Ta grupa nie była nigdy modyfikowana przez nikogo więc powinien być dostęp bo zawsze był.

Katalog: aaa
Zabezpieczenia katalogu->Nazwy grupy i zytkownika:
Administratorzy: wszystkie ptaszki na zezwalaj
System: wszystkie ptaszki na zezwalaj
Twórca-właściciel:ptaszek na uprawnienia specjalne
Uzytkownicy: wszystkie ptaszki na Odmów
Użytkownicy zaawansowani: ptaszki na zapis i wykonania, wyśtwietlanie, odczyt - zezwól
Dziedziczenie wyłaczone

Pomimo tego przy próbie "wejścia" w katalog aaa po zalogowaniu jako administrator dostaję informację:
(...)aaa nie jest dostepny.
Odmowa dostępu.

Po zmianie praw katalogu aaa z:
Uzytkownicy: wszystkie ptaszki na Odmów
na
Uzytkownicy: ptaszki na zapis i wykonania, wyśtwietlanie, odczyt - zezwól

I administrator może już wejśc do katalogu
Gdyby to był Linuks to admin powinien wejść zawsze ale że to jest winda no to parodie się dzieją jak dla mnie skoro admin ma zezwól na wszystko a uprawnienia zwykłego usera go blokują.
Potrafi mi ktoś wyjasnić dlaczego się tak dzieje i co ma wspólnego zwykły uzytkownik z administratorem ?

Uprzedzając ew pytania - Wirusów nie ma ;)
Pozdrawiam