Re: Szyfrowanie EFS

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 15:00:35 MET DST

> Oczywiście że się da. Wystarczy przywrócić albo klucze szyfrowania albo
> klucz agenta odzyskiwania z backupu, który na pewno wykonałeś przed
> reinstalacjÄ… systemu.
Przed reinstalacją systemu kluczy szyfrowania nie eksportowałem. Byłem
pewien, że nie ma już na dysku szyfrowanych katalogów. Kopię kluczy
zrobiłem przewidująco kilka lat temu. Zapewne nagrałem je na płytę CD i
gdzieś ją schowałem. Nie mam jednak pojęcia gdzie.
Dysponuję jednak kopią praktycznie wszystkich plików systemu
operacyjnego. Myślałem, że na ich podstawie coś uda się zrobić.

Paweł