Re: Internet Explorer i karty

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 21:13:25 MET DST

Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Qrde, poświęciłem się, zainstalowałem IE v.9 i nic :(
> Po zamnknięciu i ponownym otwarciu startuje na stronie startowej, mając
> tylko jedną kartę.
> Przejrzałem ustawienia, są podobne jak w IE8. Nic nie widzę.
> Co przeoczyłem?

Bo to nie jest tak, że te karty się ładują same. Po prostu trzeba otworzyć
nową kartę albo ręcznie przejść do about:tabs i kliknąć na Przywróć
poprzednią sesję. Czyli generalnie po ponownym uruchomieniu IE trzeba
wykonać dwa kliknięcia. Chyba, że masz zawiechę systemu albo przeglądarki,
wtedy po ponownym uruchomieniu od razu pyta czy przywrócić.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/