Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 00:10:38 MET DST

Dnia Wed, 1 Jun 2011 22:46:45 +0200, 1634Racine napisał(a):

> 2.
> a poza tym chodzi o to, że to zdarza sie nagle; tzn. TC ma w prawym i w
> lewym panelu te zablokowane zakladki, powiedzmy mniej wiecej po ok. 5-8
> "sztuk", zachowuje je bez problemu przez jakiś tydzien i nagle po
> zamknieciu, i otwarciu TC - zero zachowanych ,zablokowanych,
> zagwiazdkowanych zakladek.
> Tak naprawde, to ja nigdy nie sprawdzalem czy TC ma nadal zapisane te
> zablokowane zakladki w wincmd.ini, ale nie czyta tej informacji z ini, czy
> moze w pliku ini te zapisy znikaja cudownie.

Otwierasz potrzebne zakładki, klikasz na nich prawym przyciskiem myszy i
wybierasz "zapisuje zakładki z obu stron do pliku". Jak Ci po raz kolejny
problem wystąpi, to przywracasz bez problemów.

Choć przyznam szczerze, że Total Commandera lata całe już używam i jeszcze
mu się nie zdarzyło, żeby mi pogubił zakładki.

(ciach...)

[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks.         ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]