Re: nie grają pliki MIDI

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Mon 30 May 2011 - 20:09:42 MET DST

1634Racine wrote:

> tak jest w istocie, domyslalem sie, sprawdzalem; ale nie wiem jaka
> komenda rejestrowac pliki *.dls, przeciez nie przy pomocy regsrv32

Plik jest w:
HKLM\Software\Microsoft\DirectMusic\GMFilePath
REG_EXPAND_SZ
%SystemRoot%\SYSTEM32\drivers\GM.DLS

Jest to jedyna lokalizacja jaką znalazłem w rejestrze dla GM.DLS
inny ważny wpis:
HKEY_USERS\S-1-5-21-xxxxxxxxxxx-xxxxxxxxxxx-xxxxxxxxxxx-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Multimedia\MidiMap\szPname
REG_SZ Syntezator SW Microsoft GS Wave

ale jak przypuszczam ten wpis powstaja przy konfiguracji *sprzętu* w
Panelu Ster. (Dzwięki/Odtw.muz.MIDI)

> ten plik to akurat jest;

to poszukaj jeszcze:
\system32\swmidi.sys
\system32\pl-pl\midimap.dll.mui

> oczywiscie problemem jest: jaki w ogole jest komplet plikow
> niezbednych do odtwarzania midi.
> Nie wiem.

Sądząc po nazwie:
mciseq.drv - występuje w \System, \System32 i System32\dllcache

M.