Re: [win7] przeprowadzka HDD -> SSD

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 30 May 2011 - 15:10:21 MET DST

In news:is00tb$fvg$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Witam
>
> Czy napotkam problemy przy przenoszeniu systemu z HDD na SSD poprzez
> skopiowanie obrazu partycji systemowej? Robilem takie rzeczy w przypadku
> HDD -> HDD i generalnie jest to mozliwe, tylko nie wiem czy z dyskami SSD
> nie ma jakiegos haczyka, do tej pory dysku SSD nie uzywam i dopiero
> planuje zakup.

Powinno wszystko dzialac poprawnie.
Hard Disk Manager 2011 Suite dla uzytkowników domowych
http://www.twojeinnowacje.pl/hard-disk-manager-2011-suite-dla-uzytkownikow-domowych

"Dzieki zaawansowanym funkcjom wykluczania danych aplikacja Hard Disk
Manager 2011 Suite pozwala na przeniesienie wszystkich edycji systemu
operacyjnego Windows (poczawszy od XP) ze standardowego dysku twardego na
szybki dysk SSD (Solid State Drive), nawet jesli ma on mniejsza pojemnosc."

-- 
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy