Re: [ot] lokalizacja zrodla spamu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 16:26:53 MET DST

Tomasz Chmielewski in news:94bs6oF7khU1@mid.uni-berlin.de
> No to masz najwyrazniej klopoty z jezykiem angielskim,

nie mam najmniejszych (drugi natywny jezyk)

> bo ten program
> robi:
> It will "read" any e-mail header, go on-line and check NICs,
> open relay DBs and black-listed IP ranges to discover the
> address of the abuse-desk you should write to.
> Co bynajmniej nie jest "adresem nadawcy spamu"...

bo tez napisalem: "adres nadawcy spamu" to jest to, co przez adres nadawcy
spamu rozumial autor";
a to implikuje cel programu: trafienie do _wlasciwego_ abuse, ktory _nie_
jest wlasciwym dla kazdego zrodla spamu, ale dla tego, dla ktorego jest
wlasciwym.
Sądzilem, ze dla rozgarnietego czytelnika, ktory nie ma za cel zycia
czepianie sie licentia poetica, pytanie jest jasne jak droga do łazienki we
wlasnej chalupie, a skrot myslowy ktory zastosowalem + link do programu sa
wystarczajacymi dla zrozumienia pytania.

> [.......] masz mocne problemy z wlasna kultura

założe się, że autor w/w softu "ma" odmienne zdanie, a wszystko inne jest
sprawa daleko idących interpretacji.

(ale spokojnie, spokoj ratuje :)