Re: WIN 7 OEM na maszynie wirtualnej

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 10:12:20 MET DST

jarek <supajusa@op.pl> wrote:

> Przy aktywacji sprawdzana była konfiguracja sprzętowa. Na wirtualu
> będziesz miał inną, gdyż tylko procesor i karta sieciowa będzie się
> zgadzała. Takie uruchomienie będzie nielegalne.

Ludzie. Nie mylny aktywator jest wyznacznikiem zgodności z umową licencyjną
tylko postępowanie wg rzeczonej.
Licencja W7 Home Premium wyraźnie mówi, że na licencjonowanym urządzeniu
wolno tego Windowsa używać w wirtualce zamiast bezpośrednio na
sprzęcie.Ewentualne problemy z aktywacją rozwiązuje się przez telefon.