Re: Upgrade -czy jest sens?

Autor: Maxi <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 20:30:18 MET DST

&gt; W dniu 2011-05-25 08:15, Maxi pisze:

&gt; &gt; B. proszę o pomoc w temacie rozbudowy sprzętowej starego PC. Bo nie wiem czy

&gt; &gt; jest sens rozbudowy, może lepiej kupić składaka? Zaczęło się, że dziecku
Sims3

&gt; &gt; nie idzie, wymagania: XP, Pentium IV 2.0 GHz, RAM: 1 GB, GeForce FX 5900 /

&gt; &gt; Radeon 9500 ze 128 MB

&gt; &gt;

&gt; &gt; A nasz staruch to: XP(SP2)

&gt; &gt; Intel Celeron 4A, 2400 MHz (6 x 400)

&gt; &gt; Asus P4S533-MX (3 PCI, 1 AGP, 4 DIMM, Audio, Video)

&gt; &gt; 1024 MB (DDR SDRAM)

&gt; &gt; HIGHTECH EXCALIBUR RADEON 9250 (128 MB)

&gt; &gt; B. proszę o podpowiedź czy jest sens to rozbudowywać, ew. jak, czy kupić
new?

&gt; &gt; Pozdrowionka!

&gt; &gt;

&gt; &gt;

&gt; Nie są to duże wymagania, pewnie minimalne. Z twojej konfiguracji

&gt; wynika,że tylko karta graficzna odstaje. Na allegro można ją kupić za

&gt; grosze. Tyle jeszcze można wydać.

&gt;

&gt; Postaw sobie pytanie, co robisz na tym komputerze i czy nowy jest ci

&gt; niezbędny. Jeśli głównie do przeglądania Internetu to wystarczy. Jeśli

&gt; ktoś chce pograć to raczej nowy. Na tym żadna nowość nie pójdzie.

&gt;

&gt; Rok temu też chciałem zrobić mały upgrade, a skończyło się złożeniem

&gt; nowego. Miałem mniej więcej to co ty, tyle że właśnie radeona 9500. Za

&gt; małe pieniądze złożyłem z części kupionych na allegro.

&gt;

&gt; Pozdrawiam Jarek

Dzięki! Czyli minimum to rozszerzenie do 2 GB RAM i wymiana katy graficznej,
tylko na jaką? Jaka najlepsza karta z tą płytą będzie pracować?