Re: WIN 7 OEM na maszynie wirtualnej

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 25 May 2011 - 16:27:28 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kapsel"

>Mam inne założenia po prostu :)
>Bo na co dzień pracuję na linuksach, windows potrzebuję do gier i dosłownie
>paru programów, które nie polecą pod wine. Gdybym chciał Windows jako
>podstawowy system do pracy, to w ogóle nie korzystałbym z linuksów...

Windows swojego czasu pozwalał na coś takiego, jak profile sprzętowe.
Mógłbyś spróbować ewentualnie uruchamiać w maszynie wirtualnej Windows
bezpośrednio z partycji, a nie z obrazu, czyli z istniejącej fizycznie
instalacji. Tyle, że z innym profilem sprzętowym.
Może pójść, może nie pójść.

--
| http://epsilon.eu.org/ |