Re: WIN 7 OEM na maszynie wirtualnej

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 13:27:00 MET DST

Wed, 25 May 2011 13:20:39 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> Do Pro masz w cenie XP Mode (czyli Microsoftowe VirtualPC z obrazem
> właśnie Windows XP), więc nie musisz kombinować.

Muszę, bo chodzi o to, żeby można było korzystać z paru programów dla
windows pod linuksem. W sumie obojętne mi czy będzie to wtedy win7, vista
czy xp.

Z drugiej strony chciałbym mieć też samodzielny windows, do gier =) I tak
sobie myślę kombinuję, i jak by nie patrzeć dupa wychodzi z tyłu :P czyli
dwie osobne licencje należałoby kupić, żeby zgodnie z prawem żeby zgodnie z
licencjami móc korzystać z windows pod virtualbox :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net