Re: WIN 7 OEM na maszynie wirtualnej

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 13:15:25 MET DST

Wed, 25 May 2011 13:08:54 +0200, jarek napisał(a):

> Przy aktywacji sprawdzana była konfiguracja sprzętowa. Na wirtualu
> będziesz miał inną, gdyż tylko procesor i karta sieciowa będzie się
> zgadzała. Takie uruchomienie będzie nielegalne.
> Właściwie sam sobie odpowiedziałeś w pytaniu

Z legalnością to akurat mam dużą wątpliwość, bo ponoć (licencji nie
czytałem) windows OEM jest przypisany do fizycznej maszyny, a ta wirtualna
przecież wciąż pozostaje na tej samej fizycznej :)

Obawiam się natomiast, że instalator tego nie przełknie i stwierdzi że
konfiguracja jest inna, stąd korzystać z systemu nie pozwoli...

Jeszcze wymyśliłem, że możnaby zamiast wersji home kupić pro (albo
ultimate? do sprawdzenia...), która pozwoli mi zainstalować dodatkowo XP i
wtedy tego XP wrzucić na wirtuala ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net