Re: Upgrade -czy jest sens?

Autor: jarek <supajusa_at_op.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 13:02:36 MET DST

W dniu 2011-05-25 08:15, Maxi pisze:
> B. proszę o pomoc w temacie rozbudowy sprzętowej starego PC. Bo nie wiem czy
> jest sens rozbudowy, może lepiej kupić składaka? Zaczęło się, że dziecku Sims3
> nie idzie, wymagania: XP, Pentium IV 2.0 GHz, RAM: 1 GB, GeForce FX 5900 /
> Radeon 9500 ze 128 MB
>
> A nasz staruch to: XP(SP2)
> Intel Celeron 4A, 2400 MHz (6 x 400)
> Asus P4S533-MX (3 PCI, 1 AGP, 4 DIMM, Audio, Video)
> 1024 MB (DDR SDRAM)
> HIGHTECH EXCALIBUR RADEON 9250 (128 MB)
> B. proszę o podpowiedź czy jest sens to rozbudowywać, ew. jak, czy kupić new?
> Pozdrowionka!

Nie są to duże wymagania, pewnie minimalne. Z twojej konfiguracji
wynika,że tylko karta graficzna odstaje. Na allegro można ją kupić za
grosze. Tyle jeszcze można wydać.

Postaw sobie pytanie, co robisz na tym komputerze i czy nowy jest ci
niezbędny. Jeśli głównie do przeglądania Internetu to wystarczy. Jeśli
ktoś chce pograć to raczej nowy. Na tym żadna nowość nie pójdzie.

Rok temu też chciałem zrobić mały upgrade, a skończyło się złożeniem
nowego. Miałem mniej więcej to co ty, tyle że właśnie radeona 9500. Za
małe pieniądze złożyłem z części kupionych na allegro.

Pozdrawiam Jarek