Re: nie grają pliki MIDI

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 24 May 2011 - 22:09:05 MET DST

sTav in news:4dda7653$0$2458$65785112@news.neostrada.pl
> MPU-401 możesz dobie darować, bo to jest interface do/z zewn. instrumentów
> (gniazdo na karcie dzwiękowej).

o, to juz cos, wiem jakiej glupoty nie robic; ale i tak zawsze mam a/
syntezator SW M$ Gs Wave

> spróbuj przeinstalowac DirectX i uruchom DXDIAG

odnowilem pare dni temu;
a z dxdiag jest tak: poniewaz mam xp maksymalnie wyczyszczony z plikow
systemowych-dzwiekowych, to "dxdiag -> muzyka -> testuj przy uzyciu tego
portu" na zadnym skladniku (a wiec np. i na karcie dzwiek , i na syntezator
SW M$ Gs Wave) nie wydaje zadnego dzwieku.
Tak jest i juz.
Czy to spowodowane tym brakiem maksymalnym plikow dzw. systemowych? Zdaje
sie, że tak.
Ale co ważne:
z dzwiekami ten laptop nie ma problemow _zadnych_ , wszystko co ma wydawac
dzwiek - gra i buczy. Poza plikami midi.

Co jeszcze na zakladce "muzyka" w dxdiag widac? Np. jest w UWAGA: "Nie
określono żadnego pliku General MIDI DLS w rejestrze". "No General MIDI DLS
file was specified in the registry. DirectMusic test results: All tests were
successful".

Oczywiscie moze ja czegos nie wiem, ale do tego milczenia dxdiag w czasie
testu to bym sie nie przywiazywal - wlasnie wobec bezproblemowej obslugi
dzwieku w ogole. Poza midi...