Re: Instalacja uslugi via RDP

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 15:54:06 MET DST

> Gdy zatrzymam serwer Firebird i zmienie tryb pracy z uslugi na aplikacje
> (w
> panelu sterowania) to aplikacja normalnie sie juz umie polaczyc.

To jeszcze sprawdz na jakim koncie dziala usluga Firebirda. Czy na pewno ma
prawa do np. katalogu w ktorym trzymana jest baza. Poza tym mozesz sobie
zainstalowac np. IBExpert na jakims stanowisku i sprobowac sie polaczyc do
bazy recznie. Wowczas bedziesz widzial jaki rodzaj bledu lub problemu jest.

Tak czy owak RDP nie ma tu nic do tego (no chyba zebym sie mylil).