Re: Instalacja uslugi via RDP

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 14:08:38 MET DST

Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci
news:irdgdj$i68$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Co moze byc przyczyna, ze usluga (serwer Firebird) zainstalowana przez
> zdalna konsole mimo, ze pracuje (widac ja w procesach kiedy sie zaznaczy
> "pokaz procesy wszystkich uzytkownikow) nie jest dostepna dla programow
> pracujacych w zdalnej sesji (aplikacja nie umie sie podlaczyc do
> serwera)?
> Czy da sie to jakos rozwiazac/ominac bez instalacji bezposrednio (nie
> zdalnie)?
> Chodzi o Windows Serwer 2003.
>
> --

Jak dla mnie nie ma to nic wspolnego z Firebird. Albo Firebird jest
blokowany przez Firewall na serwerze, albo cos jest skopane po stronie
stanowiska roboczego i dany program nie laczy sie z innego powodu (np
GDS32.DLL, Firewall na stanowisku lokalnym itp.)

Swoja droga mozesz sie polaczyc bezposrednio na konsole serwera uzywajac
opcje /admin
Wpisz sobie mstsc /? to zobaczysz skladnie lub w okienku RDP wpisz
"nazwa_serwera /admin"