Re: Wspolny antyvir dla XP i Vista

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sun 22 May 2011 - 22:54:03 MET DST

Czarek wrote:

> I działają Ci te wszystkie programy bez problemu niezależnie, który
> system jest uruchomiony?

Tak. (Oczywiście o ile program jawnie nie koliduje z OS lub z jego
ustawieniami).

 A co np. z wpisami w rejestrze danego
> systemu?

Część programów sama robi wpisy przy pierwszym uruchomieniu i z tymi 0
problemu.
Inne można zainstalować na nadpisanie (overwrite) z innego OS do tej
samej lokalizacji.
(to dotyczy programów których instalator robi kopie i część wpisów do
rejestru).
Można też wpisy do rejestru porobić recznie (export/import), lub przy
pomocy programów wspomagających.
Czasem bywa to szybsze niż instalacje które były wielokrotnie
update'owane.

M.