Re: czyli jednak w7...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 22 May 2011 - 03:57:03 MET DST

Norbert in news:iqjip1$pfi$1@news.onet.pl
> Pozwolilem sobie na szybkie podsumowanie pierwszych mysli jakie mi
> przychodza do glowy, gdy sie zastanawiam dlaczego 7 jest lepszy od XP:
> MoĹźliwosc przekroczenia bariery 3,5GiB ramu
> Domyslnie praca na koncie zwyklego usera, a nie admina (czyli duze
> bezpieczenstwo)
> DirectX 11
> Nowy podsystem dzwieku, umozliwiajacy m.in. sterowanie glosnoscia kazdej
> aplikacji osobno (ma tez kilka innych ciekawych mozliwosci)
> Lepsze menu start (wyszukiwanie, przypinanie etc.)
> ReadyBoost (przydatne, gdy ma sie malo ramu)
> [...]

na moje wyczucie, to nowy system do powyzszych spraw jest tak potrzebny, jak
drugi kij pastuchowi :)
Niektore z tych spraw nawet dla _wiecej_ niz przecietnego uzytkownika nie sa
az tak wazne, a inne z kolei nasuwaja pytanie: nie prosciej nowy SP dla xp?
To tak najogolniej.
Chyba, Ĺźe (tradycyjnie) chce sie zmuszac do wydania pieniedzy na nowy OS. To
jasne.