Re: czyli jednak w7...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 17:42:57 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid>
napisał w wiadomości news:ir5a0u$4q9$1@news.onet.pl...
>W dniu 19-05-2011 21:41, Araneus Diadematus rzecze:

> Jeśli nie z kradzieży (paserstwo) i oryginalny krążek, to jest w pełni
> legalnie (zgodnie z polskim prawem).

Nie śmiem w to powątpiewać.

> MS ma, całkiem racjonalnie, stare systemy w dupie.

Tego nie mam mu za złe. Ale niech by starej matce do czytania poczty od
syna zza granicy sprzedali ten W98, czy NT4, bądź W2k, za niedużą sumę
(mniejszą oczywiście od okresu, kiedy były wspierane), syn już to położy
na tyle dobrze, aby działało i "motylków" nie łapało.

> Po pierwsze: koszty, po drugie: zmniejszyłaby się liczba chętnych
> na nowe produkty.

Koszty - mógłby to powielać i zarachowywać (czy jak to się zwie, chodzi
o ścisłe ewidencjonowanie, by nie ciekło na lewo) lokalny dostawca, tec.
Nowe produkty - hmm... pierdylion dodatków gdy trzeba tylko poczty,
jakiegoś WWW (nie musi być IE), i aby GG działało, i/lub Skype.
Doprawdy, do pojechania po zakupy nie trzeba Maybacha, wystarczy skromne
Tico.

A jak nie, to Pingwinek się zagnieździ :P

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com
PS. Naprawdę nie jestem przeciw nowościom, rozwojowi, ale nie róbmy tego
za wszelkÄ… cenÄ™.