W7 nieprzezroczyste belki okien

Autor: PaweL <lespawmalpa_at_interia.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 14:07:34 MET DST

witam

W W7 (i Viście) są takie fajne półprzezroczyste obramowania okien. A mój
komputer ma nieprzezroczyste :-( . Ale jak podłączę drugi monitor
(konkretnie telewizor po HDMI), to ramki robią się półprzezroczyste. Gdzie
szukać problemu?

Druga sprawa: nie jestem w stanie wysłać dźwięku po HDMI. Mam komunikat że
urządzenie jest używane przez inną aplikację. Jaką aplikację? Jak to
sprawdzić?

Karta graficzna to mobility radeon HD5470

z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
Paweł