Re: czy .net4 zastępuje wszystkie poprzednie wersje?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Fri 20 May 2011 - 11:30:14 MET DST

> A więc .NET 3.5 zastępuje .NET 2 ?
>
> Zacząłem wątek, bo chcę odinstalować zbędne dodatki ze starszego
> komputera.
> .net 1 nie jest niczym zastępowalny? Używając komputera do celów
> domowo-rozrywkowych spotkam jeszcze aplikacje pisane na pierwszą wersję
> .net?

.NET Framework 2.0, 3.0 oraz 3.5 wszystkie korzystają z "silnika" v2.0.50727
Instalując wiec 3.5 SP1 można pominąć instalacje 2 i 3-ki.
Co do usuwania wcześniejszych wersji, nie ma to sensu,
2.0, 3.0 i 3.5 instalują swoje podstawowe pliki do tego samego katalogu
nie występuje więc sytuacja że pliki są zwielokrotnione z powodu obecności
wszystkich wersji.

--
Pozdrawiam