Re: Kodeki

Autor: UK _at_[].com> <_at_[>
Data: Fri 20 May 2011 - 06:38:32 MET DST

> I tu masz problem bo rozdzielczo艣膰 jest za du偶a dla odtwarzacza.
> Ustaw by przekodowywa艂 do rozdzielczo艣ci 720x576
> Czyli
> Width :720 pixels
> Height :576 pixels
> Bo odtwarzacze DVD najcz臋艣ciej obs艂uguj膮 maksymalnie te rozdzielczo艣ci: 720x480 30 kl/s 720x576 25 kl/s

Bardzo dzi臋kuj臋 za obie odpowiedzi.

Opis mojego odtwarzacza odno艣nie takich parametr贸w jest bardzo sk膮py.
Odno艣nie rozdzielczo艣ci w og贸le nie ma informacji.
Rozpisuj膮 si臋 g艂贸wnie na temat klawiszy na pilocie.
Sprawdz臋 programem MediaInfo te pliki, kt贸re czyta i w ten spos贸b spr贸buj臋
wyci膮gn膮膰 wnioski odno艣nie tolerowanej przez niego rozdzielczo艣ci.
A nast臋pnie przetworz臋 ten du偶y plik z tak膮 rozdzielczo艣ci膮.
Mam nadziej臋, 偶e tym razem nie nie oka偶e si臋, 偶e jeszcze jaki艣 parametr
mu przeszkadza.
Wybieraj膮c parametry w programie FreemakeVideoConverter mo偶na wybra膰 XVID,
czyli tak jak ja ostatnio robi臋, ale tak偶e MPEG-4. Nie wiem kt贸re jest dla mojego
odtwarzacza lepsze. Teoretycznie oba powinny by膰 dobre.
M贸j odtwarzacz to Bellwood DVD-311 USB.

Pozdrawiam
UK